Unilever
Â
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
Â
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
Â
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Conimex wok paste
Klant | Unilever |
Bureau | Sanoma Media |
Jaar | 2014 |
Bijdrage | Visual design, mockup |
Bij dit creatieve voorstel is de 3D Spincube voorgesteld en uit te leveren op NU.nl. Hier gaat het om awareness en informatie aanbieden over een nieuw product, namelijk de wok paste van Conimex.
De halfpage banner is Sanoma’s meest impactvolle formaat voor mobiel. Volgens een onderzoek van Google / Ipsos (Brand Building in 2015) werkt een mobile ad beter voor een merk dan desktop ads als het gaat om awareness, aanbeveling en aankoop intentie. Wanneer er in het mediaplan voor dit mediumtype is gekozen kan je het ook nog eens verrijken met een premium product zoals de cube, slider, deck of cards, product slider, double slider en flipboard.
Targeting
Targeting kan ook op iemands interesse, naar aanleiding van internetpagina’s die een gebruiker heeft bezocht (behavioral targeting), de inhoud van de pagina die wordt bekeken (contextual targeting) of op het feit dat een bezoeker eerder op de site of app geweest is (retargeting).
Ook kan targeting worden toegepast op demografische gegevens zoals geslacht, leeftijd en sociale klasse dankzij profielen. Meer algemene vormen van targeting zijn iemands geografische locatie, apparaat, besturingssysteem, het tijdstip van de dag of dag van de week.
Measurement
Gedurende de gehele campagne kunnen we via het dashboard de resultaten (zo goed als) live volgen en tussentijds bijsturen om het gewenste resultaat te behalen. Het geeft ons interessante inzichten waaronder uitgeleverde impressies, de engagement, in screen time, stream starts, video views, locaties, swipes, clicks en natuurlijk de CTR.
Fotogallerij
Â