Ubisoft
Â
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
Â
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
Â
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Far Cry 5 vertical video
Klant | Ubisoft |
Bureau | Sanoma Media |
Jaar | 2017 |
Bijdrage | Visual design, mockup, animatie |
Voor de nieuwe Far Cry game hebben we pro-actief een voorstel gedaan en uitgewerkt in een video mockup.
Verticale video’s zijn tegenwoordig erg populair onder millennials en generatie Z, denk maar aan Snapchat, Instagram Stories, Facebook en zelfs op Youtube. Dit soort video advertenties zijn vooral interessant voor een jonge doelgroep terwijl de oudere doelgroep pas net social media ontdekken. Bedrijven experimenteren dus steeds vaker met het maken van verticale video’s om hun doelgroep te bereiken.
Verhaal
Strijd aan de zijde van de bewoners van Hope County en verjaag de plunderende sekteleden en hun charismatische leiders Joseph Seed en zijn zus en twee broers, 'The Heralds’. Roep de hulp in van het gewone volk, grijp gezamenlijk naar de wapens en ga de strijd aan tegen de onderdrukking van de oprukkende sekte om de lokale bewoners hun gemeenschap en vrijheid terug te geven.