Warner Bros
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Game of Thrones (season 3) full-page ad
Klant | Warner Bros. |
Bureau | Sanoma Media |
Jaar | 2016 |
Bijdrage | Visual design, mockup |
Dankzij Sanoma Finland zagen we in de Scandinavische markt dat consumenten veel meer tijd doorbrachten op een tablet dan hun smartphone.
Sinds 2016 is dat geleidelijk veranderd en overstijgt de smartphone nu tablet (in mobile sales), maar voor die tijd probeerde we daar learnings uit te halen en het in onze producten toe te passen.
Full-page
Daaruit kwam de full-page ad voor tablet (en mobiel) in de vorm van een static uiting en al snel keken we naar rich-media toevoegingen.
Navigatie
Tegelijkertijd met de nieuwe update wilde we via een overlay duidelijk maken en gebruikers aansporen dat ze horizontaal kunnen swipen binnen de NU.nl app. Je kon rechts naar het volgende NU.nl artikel of een katern swipen. Na 3x swipen kwam de full-page ad in beeld, duidelijk een zeer impactvol maar ook intrusive formaat.
Fotogallerij: