Disney
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Van doublesize naar fullscreen expandable
Klant | Disney |
Bureau | Sanoma Media |
Jaar | 2014 |
Bijdrage | Visual design, mockup |
Voor de aankondiging van de bioscoopfilm Guardians of the Galaxy hebben we voor Disney een mockup uitgewerkt.
Een doublesize ad met daarachter een fullscreen expand waar alle losse elementen bovenop de NU.nl app liggen, zelfs de video. Je ziet dus in de achtergrond nog de NU.nl artikelen staan.
MRAID
Dankzij de implementatie van MRAID 2.0 in de NU.nl app zou het idee technisch mogelijk moeten zijn. Daarmee brengen we high-impact uitingen die je op desktop gewend bent ook in de NU.nl app.
VIDEO
In de expand kunnen bezoekers de teaser / bioscoop trailer bekijken en meten wij hoeveel % de video is uitgekeken en hoeveel mensen de video hebben uitgekeken. Uiteindelijk hebben twee video banners gedraaid met een verschillende call-to-action: vanaf donderdag en NU in de bioscoop.
Fotogallerij