Warner Bros
Â
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
Â
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
Â
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Non-Stop
Klant | Warner Bros. |
Bureau | Sanoma Media |
Jaar | 2016 |
Bijdrage | Visual design, mockup |
Wat je vaak op het netwerk van Sanoma voorbij ziet komen zijn de static image banners, afgestemd op specifieke doelgroepen of voor een mobile take-over (MTO) met als hoofddoel zoveel mogelijk traffic en exposure genereren.
Targeting
Targeting kan ook op iemands interesse, naar aanleiding van internetpagina’s die een gebruiker heeft bezocht (behavioral targeting), de inhoud van de pagina die wordt bekeken (contextual targeting) of op het feit dat een bezoeker eerder op de site of app geweest is (retargeting).
Ook kan targeting worden toegepast op demografische gegevens zoals geslacht, leeftijd en sociale klasse dankzij profielen. Meer algemene vormen van targeting zijn iemands geografische locatie, apparaat, besturingssysteem, het tijdstip van de dag of dag van de week.
Measurement
Gedurende de gehele campagne kunnen we via het dashboard de resultaten (zo goed als) live volgen en tussentijds bijsturen om het gewenste resultaat te behalen. Het geeft ons interessante inzichten waaronder uitgeleverde impressies, de engagement, in screen time, stream starts, video views, locaties, swipes, clicks en natuurlijk de CTR.
Film
Non-Stop is een Amerikaanse actiefilm uit 2014 met Liam Neeson. Op een internationale vlucht van New York naar Londen ontvangt de Amerikaanse air marshal Bill Marks (Liam Neeson) een aantal bedreigende cryptische sms-berichten. Hierin staat dat elke 20 minuten een passagier gedood zal worden, tenzij er $150 miljoen wordt overgemaakt naar een geheime bankrekening. Wanneer ontdekt wordt dat de bankrekening op naam staat van Bill Marks en er een bom wordt gevonden aan boord van het vliegtuig, wordt Marks aangewezen als de kaper.