nlen
  • Home
    • Projecten
      •  Apps
      •  Websites
      •  Advertising
  • Over Stefan
  • Contact
      /  Home  / 
  • Advertising
  • Non-Stop
Non-Stop

Warner Bros

Stefan van der Tak | Freelance UX & Product Designer

 

Product strategy
  • Personas
  • Customer Journey mapping
  • Product roadmapping
  • Competitive UX benchmarks
  • Design sprint workshops
  • Innovation sprints
  • Speed boat method
  • MoSCow canvas

 

User Experience (UX)
  • Card sorting
  • Tree testing
  • User flows
  • Interviewing
  • Information architecture
  • Usability evaluation
  • A/B experimentation
  • Smoke tests

User Interface (UI)
  • Wireframing
  • Visual / UI design
  • Interaction patterns
  • Design systems
  • Ideation
  • Prototyping
  • Micro animations
  • Developer handover
  • Documentation

Non-Stop

Leestijd: 2 minuten

Wat je vaak op het netwerk van Sanoma voorbij ziet komen zijn de static image banners, afgestemd op specifieke doelgroepen of voor een mobile take-over (MTO) met als hoofddoel zoveel mogelijk traffic en exposure genereren.

Targeting

Targeting kan ook op iemands interesse, naar aanleiding van internetpagina’s die een gebruiker heeft bezocht (behavioral targeting), de inhoud van de pagina die wordt bekeken (contextual targeting) of op het feit dat een bezoeker eerder op de site of app geweest is (retargeting).

Ook kan targeting worden toegepast op demografische gegevens zoals geslacht, leeftijd en sociale klasse dankzij profielen. Meer algemene vormen van targeting zijn iemands geografische locatie, apparaat, besturingssysteem, het tijdstip van de dag of dag van de week.

Measurement

Gedurende de gehele campagne kunnen we via het dashboard de resultaten (zo goed als) live volgen en tussentijds bijsturen om het gewenste resultaat te behalen. Het geeft ons interessante inzichten waaronder uitgeleverde impressies, de engagement, in screen time, stream starts, video views, locaties, swipes, clicks en natuurlijk de CTR.

Film

Non-Stop is een Amerikaanse actiefilm uit 2014 met Liam Neeson. Op een internationale vlucht van New York naar Londen ontvangt de Amerikaanse air marshal Bill Marks (Liam Neeson) een aantal bedreigende cryptische sms-berichten. Hierin staat dat elke 20 minuten een passagier gedood zal worden, tenzij er $150 miljoen wordt overgemaakt naar een geheime bankrekening. Wanneer ontdekt wordt dat de bankrekening op naam staat van Bill Marks en er een bom wordt gevonden aan boord van het vliegtuig, wordt Marks aangewezen als de kaper.

Uitgevoerd voor:

Sanoma / DPG Media

Wil je in contact komen?
Nodig me uit voor koffie ☕
PORTFOLIO

Andere projecten

  • Gravity

    Gravity

  • Edge of Tomorrow

    Edge of Tomorrow

  • Kong: Skull Island

    Kong: Skull Island


Gewerkt aan...
  • Sanoma.png
  • The Base.png
  • Dr-Oetker.png
  • Bladcadeau.png
  • Hart-van-Nederland.png
  • Politie.png
  • NS.png
  • Schiphol-Group.png
  • Radio-10.png
  • JUKE.png
  • Grolsch.png
  • KVK.png
  • Schiphol.png
  • SBS.png
  • ABN-AMRO.png
  • Philips Hue.png
  • Het Testpanel.png
  • Swatch.png
  • Efteling.png
  • Schiphol-Smart-Parking.png
  • Shownieuws.png
  • Talpa.png
  • Sky-Radio.png
  • Unilever.png
  • Schiphol-Privium.png
  • NU.nl.png
  • Schiphol-Real-Estate.png
  • vtwonen.png
  • SchipholCareerPlaza.png
  • Warner-Bros.png
  • Kek-mama.png
  • Ouders-van-nu.png
  • 538.png
  • Veronica.png
  • Loreal.png
  • Ray-Ban.png
  • Nespresso.png
HULP NODIG VAN EEN

UX Specialist

Heb je een leuke opdracht en wil je me toevoegen aan het (scrum) team?

Naam:
E-mail:
Bericht:


stefan.vd.tak@gmail.com

KVK 27360319  |  © 2009-2022