• Home
    • Projecten (56)
      •  Apps (16)
      •  Websites (18)
      •  Advertising (23)
  • Over Stefan
  • Contact
      /  Home  / 
  • Advertising
  • Ray-Ban store locator
Ray-Ban

Ray-Ban

Stefan van der Tak | Freelance UX & Product Designer

 

Product strategy
  • Personas
  • Customer journey mapping
  • Product roadmapping
  • Workshops faciliteren
  • Design sprint workshops
  • Design Thinking
  • Innovation sprints
  • Speed boat methode
  • MoSCow canvas

 

User Experience (UX)
  • Double diamond
  • Card sorting
  • Tree testing
  • Interviewing
  • Informatie architectuur
  • User flows & scenarios
  • Usability testing
  • A/B experimenten
  • Lean, Agile en Scrum

 

User Interface (UI)
  • Wireframing
  • Visueel en UI ontwerp
  • Online (re)branding
  • Interactie patronen
  • Design systems
  • Design tokens
  • Prototyping
  • WCAG 2.0 accessibility
  • Documentatie
  • Micro-animaties

Mobile Flipboard met store locator

Klant Ray-Ban
Bureau Sanoma Media
Jaar 2014
Bijdrage Visual design, mockup


Om de omzet en awareness rondom de nieuwe monturen van Ray-Ban te verhogen is de mobile Flipboard ingezet op NU.nl.

In de uiting wordt de nieuwe collectie getoond met een click-out naar de dichtstbijzijnde Ray-Ban opticien. De halfpage banner is Sanoma’s meest impactvolle formaat voor mobiel. Volgens een onderzoek van Google / Ipsos (Brand Building in 2015) werkt een mobile ad beter voor een merk dan desktop ads als het gaat om awareness, aanbeveling en aankoop intentie. Wanneer er in het mediaplan voor dit mediumtype is gekozen kan je het ook nog eens verrijken met een premium product zoals de cube, slider, deck of cards, product slider, double slider en flipboard.

Targeting

Targeting kan ook op iemands interesse, naar aanleiding van internetpagina’s die een gebruiker heeft bezocht (behavioral targeting), de inhoud van de pagina die wordt bekeken (contextual targeting) of op het feit dat een bezoeker eerder op de site of app geweest is (retargeting).

Ook kan targeting worden toegepast op demografische gegevens zoals geslacht, leeftijd en sociale klasse dankzij profielen. Meer algemene vormen van targeting zijn iemands geografische locatie, apparaat, besturingssysteem, het tijdstip van de dag of dag van de week.

Measurement

Gedurende de gehele campagne kunnen we via het dashboard de resultaten (zo goed als) live volgen en tussentijds bijsturen om het gewenste resultaat te behalen. Het geeft ons interessante inzichten waaronder uitgeleverde impressies, de engagement, in screen time, stream starts, video views, locaties, swipes, clicks en natuurlijk de CTR.

Ray-Ban

Wil je eens praten over jouw strategische of design uitdagingen?
Stuur een bericht!
Wat anderen zeggen

Referenties

Floortje Schilt

Product owner

ABN AMRO

"He is able to wrap his mind around complex topics quickly, which makes it really easy to work together. Besides that he is very committed to get the job done - with the highest quality. I would highly recommend to hire Stefan!"

Timm Creutzburg

UX Lead

ABN AMRO

"I was particularly impressed by Stefan’s ability to understand the business banking contents effortlessly. That skill often takes months to develop, but it seemed to come perfectly naturally to him."

Vincent Bergsma

Product manager

Grip

"Enorm bedankt voor de fijne samenwerking. Ik heb er enorm genoten van je positiviteit, flexibiliteit en de snelheid waarmee je complexe concepten concreet wist te maken op een manier die perfect aansloot bij Grip."

Patrick Philippa

Lead UX/UI Design

Talpa Network

"Stefan ken ik als een gedreven designer die naast intuïtieve designs en flows ook sterk is in het analytische aspect. Door zijn kennis en ervaring bij o.a. NU.nl en Philips wist hij bij Talpa een data-gedreven design cultuur te creëren."


Gewerkt aan...
  • Warner-Bros.png
  • Shownieuws.png
  • JUKE.png
  • Swatch.png
  • 538.png
  • Schiphol.png
  • Hart-van-Nederland.png
  • Efteling.png
  • Loreal.png
  • Unilever.png
  • Schiphol-Real-Estate.png
  • ABN-AMRO.png
  • Nespresso.png
  • Ouders-van-nu.png
  • Sanoma.png
  • SBS.png
  • SchipholCareerPlaza.png
  • NU.nl.png
  • Dr-Oetker.png
  • Bladcadeau.png
  • The Base.png
  • Het Testpanel.png
  • Veronica.png
  • Schiphol-Privium.png
  • Philips Hue.png
  • NS.png
  • Schiphol-Smart-Parking.png
  • Radio-10.png
  • Politie.png
  • Sky-Radio.png
  • vtwonen.png
  • Grolsch.png
  • Ray-Ban.png
  • Talpa.png
  • Schiphol-Group.png
HULP NODIG VAN EEN

UX specialist

Heb je een leuke opdracht en wil je me toevoegen aan het (scrum) team?

Naam:
E-mail:
Bericht:


stefan.vd.tak@gmail.com

KVK: 27360319  |  BTW: NL001792427B09  |  © 2009-2023

Design en development van deze site is gedaan door mijzelf.