Disney
Product strategy
Personas
Customer Journey mapping
Product roadmapping
Design sprint workshops
Innovation sprints
Speed boat technique
MoSCow canvas
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
User flows
Interviewing
Information architecture
Usability evaluation
A/B experimentation
User Interface (UI)
Wireframing
Visual / UI design
Interaction patterns
Design systems
Prototyping
Micro animations
Documentation
Star Wars Rogue One
Leestijd: 1 - 2 minuten
Voor een 360 branded content campagne voor Disney’s nieuwe (najaar van 2016) Star Wars film werd er onder meer native, display en video advertising op mobile voorgesteld.
Verticle video
Verticale video’s zijn tegenwoordig erg populair onder millennials en generatie Z, denk maar aan Snapchat, Instagram Stories, Facebook en zelfs op Youtube. Dit soort video advertenties zijn vooral interessant voor een jonge doelgroep terwijl de oudere doelgroep pas net social media ontdekken. Bedrijven experimenteren dus steeds vaker met het maken van verticale video’s om hun doelgroep te bereiken.
Smarticle
Voor doelstellingen als awareness en bereik hebben we de populaire smarticle van NU.nl (op Home en extensie Entertainment) uitgewerkt in een mockup. Ook werd er gekeken naar de November première maand op Veronica.
Bijdrage aan het project
Visual design, mockup, animation
Uitgevoerd voor:
Sanoma / DPG Media
Fotogallerij: