• Home
    • Projecten (56)
      •  Apps (16)
      •  Websites (18)
      •  Advertising (23)
  • Over Stefan
  • Contact
      /  Home  / 
  • Advertising
  • De canvas-ad voor vtwonen
vtwonen

vtwonen

Stefan van der Tak | Freelance UX & Product Designer

 

Product strategy
  • Personas
  • Customer journey mapping
  • Product roadmapping
  • Workshops faciliteren
  • Design sprint workshops
  • Design Thinking
  • Innovation sprints
  • Speed boat methode
  • MoSCow canvas

 

User Experience (UX)
  • Double diamond
  • Card sorting
  • Tree testing
  • Interviewing
  • Informatie architectuur
  • User flows & scenarios
  • Usability testing
  • A/B experimenten
  • Lean, Agile en Scrum

 

User Interface (UI)
  • Wireframing
  • Visueel en UI ontwerp
  • Online (re)branding
  • Interactie patronen
  • Design systems
  • Design tokens
  • Prototyping
  • WCAG 2.0 accessibility
  • Documentatie
  • Micro-animaties

De canvas ad voor vtwonen

Klant vtwonen
Bureau Sanoma Media
Jaar 2017
Bijdrage Visual design, mockup


Voor het testen van een nieuw product - de Canvas Ad - heeft Sanoma zijn eigen merk vtwonen ingezet als launching partner.

Bekijk hier de uiting op je mobiel of hieronder de video animatie die we gemaakt hebben om het product te demonstreren.

Facebook

Het nieuwe product is gebaseerd op de Canvas Ad van Facebook met exact dezelfde specs. Hierdoor kunnen buyers de campagne direct bij Sanoma inzetten. Het product is modulair en je kan kiezen uit verschillende onderdelen zoals; een carrousel, content blok, panorama foto, video etc. De uiting wordt opgeroepen vanuit de halfpage banner en blijft in de omgeving van de app.

Targeting

Targeting kan ook op iemands interesse, naar aanleiding van internetpagina’s die een gebruiker heeft bezocht (behavioral targeting), de inhoud van de pagina die wordt bekeken (contextual targeting) of op het feit dat een bezoeker eerder op de site of app geweest is (retargeting).

Ook kan targeting worden toegepast op demografische gegevens zoals geslacht, leeftijd en sociale klasse dankzij profielen. Meer algemene vormen van targeting zijn iemands geografische locatie, apparaat, besturingssysteem, het tijdstip van de dag of dag van de week.

Measurement

Gedurende de gehele campagne kunnen we via het dashboard de resultaten (zo goed als) live volgen en tussentijds bijsturen om het gewenste resultaat te behalen. Het geeft ons interessante inzichten waaronder uitgeleverde impressies, de engagement, in screen time, stream starts, video views, locaties, swipes, clicks en natuurlijk de CTR.

 

Your browser does not support the video element. Kindly update it to latest version.

Wil je eens praten over jouw strategische of design uitdagingen?
Stuur een bericht!
Wat anderen zeggen

Referenties

Floortje Schilt

Product owner

ABN AMRO

"He is able to wrap his mind around complex topics quickly, which makes it really easy to work together. Besides that he is very committed to get the job done - with the highest quality. I would highly recommend to hire Stefan!"

Timm Creutzburg

UX Lead

ABN AMRO

"I was particularly impressed by Stefan’s ability to understand the business banking contents effortlessly. That skill often takes months to develop, but it seemed to come perfectly naturally to him."

Vincent Bergsma

Product manager

Grip

"Enorm bedankt voor de fijne samenwerking. Ik heb er enorm genoten van je positiviteit, flexibiliteit en de snelheid waarmee je complexe concepten concreet wist te maken op een manier die perfect aansloot bij Grip."

Patrick Philippa

Lead UX/UI Design

Talpa Network

"Stefan ken ik als een gedreven designer die naast intuïtieve designs en flows ook sterk is in het analytische aspect. Door zijn kennis en ervaring bij o.a. NU.nl en Philips wist hij bij Talpa een data-gedreven design cultuur te creëren."


Gewerkt aan...
  • Schiphol.png
  • Dr-Oetker.png
  • Efteling.png
  • NS.png
  • Radio-10.png
  • Schiphol-Real-Estate.png
  • 538.png
  • Loreal.png
  • The Base.png
  • Ouders-van-nu.png
  • Sky-Radio.png
  • ABN-AMRO.png
  • Schiphol-Smart-Parking.png
  • JUKE.png
  • Nespresso.png
  • Warner-Bros.png
  • Swatch.png
  • Talpa.png
  • Hart-van-Nederland.png
  • Grolsch.png
  • Unilever.png
  • Veronica.png
  • Ray-Ban.png
  • Sanoma.png
  • Schiphol-Group.png
  • Bladcadeau.png
  • Politie.png
  • Het Testpanel.png
  • Schiphol-Privium.png
  • Philips Hue.png
  • SBS.png
  • Shownieuws.png
  • SchipholCareerPlaza.png
  • NU.nl.png
  • vtwonen.png
HULP NODIG VAN EEN

UX specialist

Heb je een leuke opdracht en wil je me toevoegen aan het (scrum) team?

Naam:
E-mail:
Bericht:


stefan.vd.tak@gmail.com

KVK: 27360319  |  BTW: NL001792427B09  |  © 2009-2023

Design en development van deze site is gedaan door mijzelf.