Schiphol
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Het Schiphol jaarverslag van 2012
Klant | Schiphol |
Bureau | Graphic Invention |
Jaar | 2012 |
Bijdrage | User interface design, usability tests, front-end, CMS implementatie |
Leestijd | 3 minuten |
Ieder jaar wordt het jaarverslag van Schiphol gepubliceerd, een directieverslag met een toelichting over de strategie, de doelstellingen en resultaten over de aspecten die voor de onderneming en haar stakeholders materiaal zijn. In de jaarrekening worden de financiële resultaten weergegeven.
Net als voorgaande jaren opent het jaarverslag met het waardecreatie model, waarmee inzichtelijk wordt hoe Schiphol haar missie, Connecting the Netherlands: connecting to compete and to complete, vervult.
Interactive magazine
Naast een website / platform wilde Schiphol de informatie ook aanbieden als een bladerbaar, interactief magazine d.m.v. Flash en HTML5 om de doelgroep op alle devices optimaal te bereiken.
Fotogallerij