Talpa Network
Product strategy
Personas
Customer journey mapping
Product roadmapping
Workshops faciliteren
Design sprint workshops
Design Thinking
Innovation sprints
Speed boat methode
MoSCow canvas
User Experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Interviewing
Informatie architectuur
User flows & scenarios
Usability testing
A/B experimenten
Lean, Agile en Scrum
User Interface (UI)
Wireframing
Visueel en UI ontwerp
Online (re)branding
Interactie patronen
Design systems
Design tokens
Prototyping
WCAG 2.0 accessibility
Documentatie
Micro-animaties
Het laatste nieuws over onze Sterren
Klant | Talpa Network |
Jaar | 2020 |
Bijdrage | Talpa's publishing platform (multi brand design systeem), user interface design, redesign, developer handover |
Leestijd | 2 minuten |
Na het opzetten van een succesvol design systeem voor de radiomerken van Talpa kwam vanuit de directie de vraag om ook de andere merken erop aan te sluiten.
Door Shownieuws (en Hart van Nederland) op het nieuwe design systeem aan te sluiten, krijgt de site een beter framework en zijn alle componenten onderling uitwisselbaar. Daarnaast kreeg Shownieuws een nieuwe uitstraling die het merk moet helpen om haar strategische doelen te bereiken, nieuwe gebruikers aan te spreken en meer marktaandeel te pakken.
Probleemstelling
Het kost extra tijd en geld om voor ieder merk steeds een apart component te ontwerpen, bouwen en testen.
Research
Kosten-baten analyse
Business goals
Snelheid en het hebben van een schaalbaar product